608 165 517
E - MAIL: info@aktivnisport.cz

Břetislav Brodský
České Budějovice

Správný pohyb ke zdravé stravě

Zdravý životní styl nebude nikdy komplexní a kompletní bez zařazení pravidelné pohybové aktivity. Spousta lidí se při té představě oklepe, ale nepropadejme zoufalství - zdravě se hýbat se dá i bez návštěvy fitness :)

Každý pohyb se počítá

jak jsem psal ji na začátku - není nutné hned začít běhat, stačí pro začátek jen víc začít chodit pěšky a klidně i pomalu.

Několik málo doporučení:

  1. Ve všední dny zařaďte pravidelné pěší procházky -  cesta na oběd, cesta do práce a z práce. Nebo se jen jděte projít do parku. Přestaňte používat výtah.
  2. Během celého dne se snažte pravidelně narušovat dlouhé sezení. Pokud to lze, pokuste se trávit čas na vlastních nohách.
  3. O víkendu si pravidelně vyjděte na delší výlet – 2-3 hodiny. V případě, že bude chuť, je dobré občas popoběhnout – vyběhnout mez, rozehnat děti atd..
  4. Pro začátek 1x-2x týdně si najít čas (cca 20-30minut) na pravidelné cvičení  s vlastní vahou.

a)      Krátké rozcvičení – zahřátí – například 2x-3x vyjít a sejít schody

b)      Krátké dynamické protažení.

c)      Cvičte základní cviky v kruhu, celý kruh opakujte 3x max 5x – vždy maximální počet opakování, ale tak aby bylo cvičení ukončeno před selháním – nikdy necvičit do selhání.

d)      Kliky, lehčí varianta kliky na kolenou

e)      Dřepy, lehčí varianta s dopomocí – držení židle, nebo zařadit výpady, těžší varianta dřepy na jedné noze

f)       Shyby, lehčí varianta s podloženýma nohama – např. na židli

g)      Prkno na předloktní – snažit se vydržet 60s – jen správné provedení, při únavě přestat. (lehčí varianta je na kolenou) Těžší varianta je v Prkně rotovat - měnit z jednoho boku na druhý.

h)     Vraní stojka, variantně pak stoj na hlavě a stoj na rukou.

i)      Po lehkém vychladnutí statické protažení. 

AktivniSport.cz - Domácí trénink

Pokud se nemůžete přinutit k pohybu, je dobrým řešením skupinový trénink v přesně určený čas, nebo se dohodnout s kolegou, případně s někým z rodiny - ve dvou se to vždy lépe táhne. 

Variantně při nedostatku času lze kruh odcvičit jen 1x. Min. 1x týdně se pokuste o kompletní trénink.

Před cvičením doporučuji konzultaci s lékařem a na první tréninky doporučuji dozor trenéra nebo minimálně někoho z rodiny – špatné provedení cviku je vždy kontraproduktivní.

Celkový čas cvičení by neměl přesáhnout 25 max 30minut.  

Skupinové Cvičení

O co jde?

  • Moderní fitness není jen posilovna a bezduchá hromada svalů - chceme přiblížit sport všem a pomoci najít v něm zábavu.
  • Fitness cvičení pomáhá formovat postavu, buduje správné pohybové návyky, předchází a napravuje svalové dysbalance.

Nabízíme

  • 01 / Skupinové tréninky

    Cvičení ve skupině dodává tréninku náboj - trénink je zábavný a stále velmi efektivní

  • 02 / Individuální přístup

    Cvičíme jen v malých skupinách, snažíme se maximálně poznat každého klienta a vyjít maximálně vstříc jeho přáním a požadavkům

  • 03 / Velký výběr

    Máme na výběr širokou paletu sportů a tréninků - s námi si najdete cvičení, které bude pro Vás prospěšné a bude Vás i bavit.

  • 04 / Řešení pro každého

    Společně zvážíme Vaše možnosti a připravíme individuální tréninkové řešení

Online redukční Jídelníček

500,- Kč

  • Vyplníte formulář
  • Upřesníme po mailu
  • Obdržíte vzorový jídelníček na míru

 
Objednat

Odborná konzultace

500,- Kč

  • 60 minut
  • konzultace v oblastech

 - zdravé hubnutí
 - Vitalita
 - Sportovní výživa
 - Vegetariánská a Veganská strava
 - Ostatní dotazy z oblasti výživy

 Objednat