608 165 517
E - MAIL: info@aktivnisport.cz

Břetislav Brodský
České Budějovice

Blog výživě

Je Vám Vedro? Zkuste se zchladit jídlem.

O termickém vlivu potravin se obecně moc neví, nicméně pivo na ochlazení si dává většina z nás a při pomyšlení na chilli papričky se většinou hned opotíme..

Více

Spánek a regenerace

Snažíte se zhubnout a nejde Vám to? Sportujete, ale špatně regenerujete? Pak je čas se zamyslet nad tím, zda je Váš spánek dostatečný a kvalitní.

Více

Pravidla Primal BluePrint

Primal BluePrint je životní styl popsaný Markem Sissonem. Vychází z 10 jednoduchých pravidel, při jejichž dodržování budeme žít zdravější a aktivnější život.

Více

Rozmanitost ve stravě

Všichni víme, že by strava měla být rozmanitá, ale co si vlastně představit pod tím slůvkem rozmanitá?

Více

LowCarb není jen Ketóza

Když se řekně nizkosacharidové stravování tak většina lidí neví o čem je řeč a ti co tuší se oklepou při pomyšlení na ketózu. A to je škoda, neb LowCarb stravování není žádným extrémem, pouze jako zdroj energie nevyužívá primárně sacharidů.

Více

Vysokosacharidové nebo nízkosacharidové stravování

Je spousta způsobů a směrů, ze kterých lze pohlížet na stravování. Rozdělení na vysoko a nízkosacharidový režim je jedním ze základních.

Více

Z čeho se skládá naše strava

Co jsou to makroživiny a mikroživiny? Pojďmě se podívat co vlastně jíme. Naše strava se skládá z makrosložek, které nám dodávají energii a konzumujeme je v množství na gramy a mikrosložek, které přijímáme ve stravě jen ve velmi malém množství – řádově miligramy a mikrogramy. Obě části jsou pro nás zásadně důležité.

Více

Bazální metabolismus

Chceme li určit náš optimální příjem energie, musíme znát výdej. Na výdeji se z velké části podílí náš bazální metabolismus BMR - jedná se o množství energie potřebné pro udržení základních životních funkcí (dýchání, činnost orgánů, zejména srdce, plic, mozku)

Více

Správný pohyb ke zdravé stravě

Zdravý životní styl nebude nikdy komplexní a kompletní bez zařazení pravidelné pohybové aktivity. Spousta lidí se při té představě oklepe, ale nepropadejme zoufalství - zdravě se hýbat se dá i bez návštěvy fitness :)

Více

Jak sledovat a vyhodnocovat výsledky redukce?

Většina z nás není spokojená se svou postavou. Spousta z nás se aktivně snaží něco dělat pro zlepšení. Jak ale poznat, zda je naše snažení úspěšné? Pro základní orientaci se používá několik metod, nicméně každá z nich má svá ALE.

Více
<< předchozí 1 2 následující >>

Do Formy

Kompexní program pro restart do nového života.

4500,- 

  • rozbor stravy + návrh změn
  • jídelníček
  • individuální tréninky
  • 30 dní spolupráce

 
Objednat

Online redukční Jídelníček

500,- Kč

  • Vyplníte formulář
  • Upřesníme po mailu
  • Obdržíte vzorový jídelníček na míru

 
Objednat

Strava by měla být nejen zdravá ale i chutná :) nebo je to naopak?

Objednávka služeb - aktivnisport.cz

Odborná konzultace

500,- Kč

  • 60 minut
  • konzultace v oblastech

 - zdravé hubnutí
 - Vitalita
 - Sportovní výživa
 - Vegetariánská a Veganská strava
 - Ostatní dotazy z oblasti výživy

 Objednat

AktivníSport.cz - výpočet BMR a makroživin

Rozbor stravy + návrh změn

1200,- Kč

  • 60 minut konzultace
  • Kompletní rozbor vaší stravy
  • Změření složení těla
  • Vysvětlení pojmů a pravidel
  • Návrhy na úpravu

 Objednat